14 oktober 2010

Ettårsdag!!

Älskade Gotland och Sigsarve strand

TÄNK att ett helt år har gått sedan jag gjorde mitt första inlägg och startade
min blogg!!? Helt otroligt!

Mycket har hänt och inläggen blev inte så många som jag trodde
och hoppades
men just nu känns bloggandet som en pånyttfödd rolig
sysselsättning.



Jag bara älskar ju att fota, redigera bilder och skriva, även om det
naturligtvis är på hobbynivå och inget för massan, men ändå...
Det gör mig glad och jag mår bra av det :)



Året som gått har varit tufft, bitvis tungt men lärande.. Jag har sett människor komma
och gå.. En del med sorg och saknad, andra med en lättnadens suck
Sånt är livet mina vänner :)



Mest av allt glädjs jag för min underbara familj!
De små och stora underverken som tillför mig så mycket kärlek och
värme. Vad vore vi utan varandra? :)


Tänk att vi dessutom äger två paradis på jorden.. Vårt hus och vårt kära torp
Måste nypa mig i armen ibland för att förstå



Så nu du bloggen! Tar vi ett djupt andetag och
kliver in på ett nytt år, med nya utmaningar ;O)
Du och jag.. Tjingeling!

PUSS!    KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar