05 februari 2012

Bråda tider...


Så har det då helt plötsligt gått hur lång tid som helst sen jag
gjorde blogginlägg igen..
Tiden går så fort när man har roligt. 
Inte har det varit väder att fota i heller så nya
bilder är det rätt snålt med just nu.
Tiden ja... Jag reser ju varje dag till jobbet också så
man får vara rädd om det ynka timmarna man har
på kvällarna under veckorna






I veckan var vi till badhuset efter jobbet iallafall
och träffade Gotte och Nova med pappa och mamma...
Så mysigt att ta en lyxkväll mitt i veckan istället för att spara allt till helgerna.

Sen har vi ju hunnit med att vara ute och isfiska lite också
och när man inte får något napp, ja då kan man göra lite snöänglar
istället tillsammans med farmor :))





Lite projekt har jag igång här hemma också trots att jag
ligger rejält på sparlåga just nu...
Ett skåp, likt det på bilden ovan, ska flytta in i köket
bara jag får fingrarna ur och hämtar släpvagnen jag fått låna.
Känns som om platsbristen i köket börjar bli överhängande...
När man öppnar hörnskåpet, rasar både det ena och andra ut :(
Känns det igen?? Har faktiskt städat ur och gett
bort sånt jag inte använder så det är inte det att
man bara fyller på, utan allt är bara felorganiserat där..

Kommer att bli tokbra och framförallt snyggt med det fina gamla ljusgröna
Chabby-skåpet;))





...och så vill jag sända lite kärlek till älskade lilla Ellis
som tyvärr inte fick stanna hos oss
längre. Du fattas oss alla gumman... Vet att du har det bra
där du är nu... Aldrig roligt när de små blir sjuka. Men
vet att hon haft det jättebra hos oss..

Suck, åter till vardagen...
Ses och hörs

PUSS- HEJ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar