06 september 2013

Tiden går....




Tiden går och det var längesedan jag gjorde inlägg här. 
Bestämde att ta en semester från bloggandet då jag inte riktigt får tiden att räcka till...

Jobbet men resor tar ibland mer än hälften av den vakna tiden på dygnet
och resten är så värdefull att jag inte vill sitta vid datorn då..







Nu njuter jag av sensommar och allt vad det innebär. 
Blommorna strålar ännu med all sin prakt och
har sååå svårt att rycka upp dem och ersätta med höstväxter. Nähh,
det struntar jag i och njuter vidare istället







Idag ska jag röja undan på verandan, då det ska läggas tak på lördag.
Whiiiiii, då är det snart liksom nästan klart för året.
En liten vägg mot framsidan ska upp bara. 
Räcket får vänta till nästa år då vi inte riktigt vet hur vi vill ha det





Är så stolt över de franska dörrarna. Står varje morgon och njuter
med min kaffekopp.. 
Ser ut över pooldäcket och trädgården och suckar av
vällust :)

Hej hopp mina vänner. Nu är det fredag :)

PUSS OCH HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar