11 januari 2012

Slut på loven för barnen



Nu har jullovet bytts ut mot skola och jobb.. Jag och
maken har börjat det nya året mycket mer hälsosamt än
vi slutade det gamla. Träning, rätt mat och sparande till ny resa :))
Känns riktigt hur det nya året lider mot ljusare tider
trots att det ännu är många månader kvar :)




Bristen på riktig vinter hjälper naturligtvis till att skapa
känslan av stundande vår

Vi har varit på en utflykt till Skatön i helgen för att beskåda
oljeutsläppet som vi drabbades av i julhelgerna.. Tack och lov är
inte riktigt all strand nerkletad med råtallolja
utan vi fick härliga bilder trots allt





Hela havet ligger öppet, vilket är jätteovanligt den 
här tiden på året häromkring. Känns märkligt med doften
av hav i januari :)
Men visst är det mäktigt...

Idag har jag varit och pratat med en fd arbetsgivare
och det känns mycket hoppfullt vad gäller ett nytt
uppdrag. Jag brinner just nu för utmaningen och hoppas vi ska kunna 
komma överens om mitt frilansande som egen...
Håller tummar och tår...







Nu har jag och maken latat oss framför tv.n en stund och det
börjar bli dags för goa sängen..
Ha det bra därute i cyber så hörs vi..
..och kanske ses :))

PUSS OCH HEJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar