15 december 2011

Fortsättning följer...

Usch... Igår vaknade jag med världens huvudvärk.
Av den sorten som tvingar en ner i soffan och håller en
klubbad där en hel dag :(

Idag har jag en rygg som tar livet av mig istället pga 
12 timmar i soffan.. jahaja



Igår när älskade maken kom hem från jobbet,
hade han med sig en liten blomma
som plåster för huvudvärken....
Jag blev såå glad! En liten extra gest
betyder så mycket. Han är verkligen en helt underbar människa..
Trots att vi har så många år tillsammans slutar jag aldrig
förundras över den omsorg han delger familjen.
Du är fantastisk och vi älskar dig!!! PUSS!



När jag tittar ut igenom fönstret ser jag bara
en trist och tråkig, grå och slaskig natur.
Jag vill ha en vit och fin jul... Sparken står
på tomgång och väntar :))




Nu ska jag fortsätta förbereda lite mat till julen. Vi
njuter ju traditionen av det finska julbordet
som vår mamma alltid lagade. Det har gått i arv till mig
och i år ligger jag faktiskt rätt bra till med det mesta...
Utom julklappar! Har köpt 2 st!! Men det löser vi på lördag :))
när vi ska till Gävle och shoppa...

PUSS OCH HEJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar