17 december 2011

Klappar till alla barnen...



Idag är det julklappsletande på schemat... Hade tänkt styra kosan mot Gävle
men styrde om i sista sekunden västerut istället.
Nu har jag handlat klart åt di små... Gotte och
Höna Pöna. Ett par klappar till tonåringen slank ner oxå..
Tänk att det ska vara så svårt att hitta på något spännande och kul?


Lånad bild från I-net


Ska ännu försöka leta något mer till Skruttfis... 
Kanske rentav Gävle imorgon istället?

Har som ni ser inte hunnit fota idag, 
så jag lånar inspiration på nätet istället


Lånad bild från I-net


Martha Stewart har mycket fint på sin hemsida...
Jag ser också tips till julklappar när jag bläddrar igenom hemsidan..
Lite sent nu kanske men ideer finns till nästa år
eller varför inte till födelsedagar?
Kolla nedan...


Lånad från Martha Stewart hemsida



Lånad från Martha Stewart hemsida



Lånad från Martha Stewart hemsida

Nu ska jag plana ut framför tv.n en stund innan lite godisfix
inför sista programmet av "Så mycket bättre"
Ha en bra lördagkväll alla där ute!

PUSS OCH HEJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar