09 december 2011

Storm och regn

Idag stormar det och regnar nåt enorm.
Det är sååå tråkigt att den lilla snön vi hade, försvinner och allt
blir mörkt och trist igen.
Men inte sörjer jag för det :)




Jag tänder en brasa i kakelugnen och värmeljus och vips, 
känns allt så mycket mysigare och ljusare.

Idag ska jag åka in till stan och handla lite
gott till ikväll när vår härliga virvelvind till
granne kommer på middag..




Jag har bestämt mig för stekt gös och Tinas goa potatis till.. De
är sjukt goda (som Tina säger och jag håller med), nästan beroendeframkallande! Jag
och maken testade dessa i somras och vi har gjort dem flera
gånger sen dess.... MUMS!!
Förrätten får bli en liten sandwich med krabbmixröra och desserten har 
jag inte bestämt mig för ännu...

Måste tok-surfa lite och leta vad som känns rätt för just idag...nam, nam


Hoppas ni får en härlig fredag därute och du!!!
Ta hand om varandra och er själva! Ingen gör det åt er...

PUSS OCH HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar