12 december 2011

Hemmastök





Idag väntar stök och fix här hemma.. Lite
städning och röj efter helgen...
Det blev en lat och slö bingolottokväll igår efter att son med familj åkt hem...

Avslutade med en film oxå 
Vi hade inte sett dommedagsfilmen 2012 så den åkte in i DVD:n..
Gissa om jag drömt elände inatt! Uscha! Jag
är på tok för fantasifull för såna filmer... Det tar liksom inte slut
i mitt huvud när filmen är slut utan min
hjärna bara fortsätter...hela natten :(




I min kalender står det bak av saffranslängder idag så det får bli så..
Jag är värd lite go-fika i em...
Måste komma ihåg att lämna in bilen på verkstaden före 16.00 också.
De skulle ta in den tidigt imorgon bitti... Vet ni hur svårt det är att åka och handla
med tre personer i bilen och inte få upp BAKLUCKAN???
Andra gången den strejkar sen vi köpte den... Grrrrrr





I fredags köpte jag lite fina julblommor förresten, det har 
jag ju alldeles glömt bort att skriva om :)
Härliga, sköna Ingela med sambo på Åsbacka Trädgård
Här är lite info:


Tiden går fort! Nu är det JULÖPPET I ÅSBACKA igen!
Här kan du nu köpa våra fina lokalodlade julstjärnor & amaryllis 
och alla andra julblommor, jättefina krukor m.m. till riktigt bra priser.

Vi bjuder på glögg & pepparkakor alla dagar!
Varmt välkomna!
Öppettider:
Vardagar 9-18.
Lördagar 10-15.
Söndagar 10-15. 



Nej, nu väntar en stor gul deg på mig..
Bäst ge sig i kast med en brottningsmatch med den

Tjo på er!

PUSS OCH HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar