30 december 2011

Långa sköna dagar


Vi har haft lååånga sköna lata dagar under julen. Inga
måsten, inga krav.. Bara njuta och långa härliga sovmorgnar.
Det har blivit lite dåligt med frisk luft 
så det tänkte vi ta lite av idag.. Tja, en sväng till stan blir det oxå..
Behöver lite godsaker inför kvällens mys...

Fröken Prupp har ju kommit till oss för att fira nyår och det måste firas :)))
Välkommen kära Fröken......






Jag har ju latat mig så till den milda grad, att jag inte gjort ett inlägg
sedan före jul... men drar en liten uppsamling angående julen :)

Julafton firades hos min Ystra Syster med man.
Jag, maken och Skruttfis njöt en heldag med god
mat och dryck. Senare under dagen värmde vi på bastun
och efter det, den efterlängtade julklappsutdelningen :)






Skruttfis tycker nog att det är jättespännande trots att man på tonårsvis
inte vill visa att man bryr sig så mycket... Han verkade nöjd och glad
men det allra viktigaste är ju mobilen :) ALLTID!!






Appropå mobil så har jag, så gott jag kunnat, försökt lära mig min nya
skönhet... det blev en...



Samsung Galaxy S II
Jag är grymt nöjd så här långt! Vilken skönhet!
Älskar min mobil! Nu kan jag göra blogginlägg var jag än befinner mig. Mycket
roligare med blogg jämfört med Facebook.. ;)
Bloggen är MIN!!!! 
Här struntar jag högaktningsfullt i vad någon inte
gillar. Problemet är deras, inte mitt. Då kan man välja att
inte läsa! OM nu något skulle reta sig...
SÅ, då var det sagt :)



Makens underbara skinkfyllda smördegsknyten som vi avnjöt kvällen före julafton. Ser ut som en nyårsmeny....


Imorgon är det nyårsafton och vi är bjudna hem till Syster Yster igen...
Kan man ha det bättre? 
NE...........J :))

GOTT NYTT ÅR FRÅN OSS ALLA!!!

PUSS OCH HEJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar