08 december 2011

Trädgård i vila...



Så otroligt vackert det är i trädgården så här års...
Tyvärr lägger man inte märke till det så lätt,
utan hastar förbi allt det bildsköna trots att det finns där mitt framför våra ögon....



Kameralinsen förtrollar och lyfter fram
helt otroliga scener..



Tur man är så usel på att rensa ogräs på sommaren.
Det blir jättesnyggt när snön ligger som bomull
över eländet. Nu känner jag mig belåten för min lathet...



Och se där... De finns här ute...

Om det inte varit för snön, hade jag aldrig fått veta att de små rådjuren varit
in i trädgården och kikat efter nåt att äta... Måste komma ihåg att lägga ut något till dem




Schersmin-busken är minst lika vacker nu som på sommaren





Vilken skillnad på ljuset i bilden, jämfört med när jag var ute i morse
i gryningen. 
Nu har kameran legat i dvala alldeles för länge på grund av allt
jobb och slit vi håller på med ute på gården.

...Nu ska här fotas...
...och bloggas...




Nu laddar jag för en kväll på badhuset med maken. En skön 
härlig simträning med en lång bastunjutning efteråt...
Det är en torsdag i min anda det..

Tjingeling på er där ute...

PUSS OCH HEJ!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar