10 december 2011

Härliga lördag

Igår bjöd vi grannen och hennes kusin på spontanmiddag...
Men håll i hatten vad trevligt det var!

Vi bjöd på förrättssandwich med vår egna"crabmix-röra"
och till varmrätt, gös ,som min man fångat på en av sina fantastiska fisketurer.
Den stekte vi med lite salt och peppar och serverade Tinas Jacked potatoes till som jag
skrev om igår.
Jag bara måste få skryta! För bövelen vad GOTT det blev!!!!!




Grannen hade med sig en jättefin present 
som kommer väl till pass nu till jul...
Jag älskar att testa olika senapssorter till skinkan...

Jag och maken har förövrigt redan ätit upp en julskinka och två jul-ostar...
Varför vänta när man kan njuta HEEELA december...





På julafton orkar man ju inte äta av allt det goda så vi har bestämt att 
tjuvstarta med sånt vi bestämt oss för att skippa
på självaste julafton. Köttbullar, Janssons frestelse, spjäll och prinskorv
avnjöt vi förra helgen :)))))





Idag har vi bara slappat och myst runt här hemma. Vi
startade dagen med en rejäl sovmorgon eftersom vi inte 
kom isäng förrän kl 02.30 inatt...
Igårkväll spelade vi Chicago och skrattade och tjöt i flera timmar så
idag är det såå härligt att baaara softa :))





Nu ska vi fixa nåt gott att äta och mysa ner i soffan och kolla
på en spännande film... Vi känner oss lite tonårsaktiga idag
trots att tonåringarna lyser med sin frånvaro och 
tillbringar helgen hos kompisar




Vårt lilla husdjur hälsar god 3:dje advent


Trevlig kväll och ta hand om varandra

PUSS OCH HEJ!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar